شیراز چت

شیراز چت

چت روم شیراز یکی از بهترین چت روم های ایرانی برای شیرازی های عزیز که به دنبال گروه چت و گفتگوی شیراز هستند این گروه یکی از بهترین مکان های گفتگوی انلاین به حساب میاید و همیشه کاربران فعال ☼میباشند

شیراز چت

شیراز از دیگر کلان شهر های ایران است که مرکز استان فارس بوده و قدمت بسیار زیادی دارد. طبق آخرین ☼

سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، جمعیت این شهر بالغ بر 1،565،572 نفر می باشد. البته این شمارش با احتساب ساکنان حومه به 1،869،001 می رسد. شهر باغ های ایران به عنوان ششمین کلان شهر و پرجمعیت ایران محسوب می شود. جهت رزرو تور یا رزرو هتل شیراز با بهترین قیمت ها، پرشین هتل در خدمت شما است.

شیراز یکی از شعبه های گفتگویی که دارد اول چت میباشد که مختص شیرازی های عزیز بوده

شهر شیراز از سطح دریا 1486 متر ارتفاع دارد و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است. همین امر سبب ☼می شود تا آب و هوای شهر نرگس ها همواره معتدل و مطلوب باشد. این شهر از سمت باختر به کوه دراک، ☼ از شمال به کوه های سبز پوشان، بابا کوهی، چهل مقام و بمو؛ همچنین رشته کوه های زاگرس محصور شده است. بعد از شهرهای تبریز و تهران، شهر حافظ و سعدی سومین شهری بود که در سال 1296 نماد شهرداری را از آن خود کرد. مساحت این شهر که زیر نظر شهرداری فعالیت می کند، 240 کیلومتر مربع است.
شیراز ☼
نمایی از شهر شیراز ☼
شیراز، اسامی و پایتخت پادشاهی گوناگون ☼

تیرازیس، شیرازیس و شیراز نام های مختلف شیراز هستند که طبق مستندات تاریخی و لوح های سنگی ☼ ایلامی، نشان می دهد این شهر که به تیراژه هم معروف می باشد در 2000 سال قبل از میلاد مسیح بنا شده است. این شهر زیبا و دیدنی در سلسله های پادشاهی صفاری، بوییه و زندیه پایتخت ایران بوده است. شهر ☼نرگس ها در زمان بنی امیه به محل فعلی منتقل شده که قلعه ابو نصر، مکان اول آن بوده است. ☼

شهر شیراز از گذشته تا کنون به دلیل موقعیت مکانی خوب، منطقه ی حاصل خیز و مکانی برای مبادلات تجاری، ☼ مورد توجه بوده است. همین امر سبب داد و ستد کالا میان عشایر، کشاورزان و باغداران می شده تا معیشت ☼☼ خود را به دست بیاورند. علاوه بر این موارد قرار گرفتن در جاده های تجاری به سمت بندر عباس و بوشهر، دلیل دیگری برای مهم بودن این شهر به شمار می رود. شهر حافظ و سعدی شیرین سخن به دلیل وجود ابنیه ☼ های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی همیشه مورد توجه توریست ها و جهانگردان بوده است.

پیشنهاد های سایت جوان بلاگ برای شیرازی ها

شهر شیراز به چه چیزی معروف است؟

این شهر زیبا در اردیبهشت، به معنای واقعی، بهشت را به استان فارس ارمغان می آورد. به همین دلیل 15 ♣ اردیبهشت به عنوان روز شيراز نام گذاری شده است. مردم شیراز نیز بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند که کمک می کنند خاطرات خوشی از حضور در کنارشان رقم بخورد. هر مسافری که در فصل بهار از این شهر ♣ تاریخی دیدن کرده باشد، پیشنهاد می دهد با رزرو هتل های شیراز این اوقات به یادماندنی را تجربه کنید. پس♣ حتما استان فارس و شيراز را در اولویت لیست سفر خود قرار دهید و با عزیزانتان از مکان های دیدنی آن♣ بازدید ♣ کنید.
اولین های شهر زیبای شيراز

حتما برای شما هم جالب است که بدانید مرکز استان فارس، در چه مواردی رتبه اولین را به خود اختصاص داده♣   ♣ است. با یک تحقیق درباره شهر شیراز متوجه می شوید که در دوران مختلف نقش های مهم و تاثیرگذاری♣ برای کشور پهناور ایران ایفا کرده است.

اولین شهر از نظر داشتن بیش ترین عنوان پایتخت ایران در دوره های مختلف تاریخی♣
اولین شبکه تلویزیونی 24 ساعته محلی متعلق به استان فارس (شیراز) می باشد.♣
اولین شهر ایران که شرکت حمل و نقل اتوبوس‌ رانی شهری در آن فعال شد♣

شیراز چت

    نظرات بسته شده اند